Jak pracujeme

Ve společnosti 3Dpoint realizujeme kompletní dodavatelské služby se zachováním vstřícného a individuálního přístupu k zákazníkovi. V rámci servisu nabízíme nezávaznou cenovou kalkulaci a případné vzorování zdarma. Na úvod klient přednese své požadavky a ideálně co nejpřesnější specifikaci poptávaného produktu. Vzájemnou spolupráci výrazně zjednoduší konkrétní představy o designu, technických parametrech, materiálu a počtu kusů zakázky. Na základě těchto informací poptávku zpracujeme a vytvoříme předběžnou cenovou kalkulaci, včetně dopravy a cla – standardně bez DPH.

Proč si vybrat společnost 3Dpoint?

Mezi naše hlavní výhody patří soběstačnost ve tvorbě designu. Produkt vymyslíme, navrhneme a zajistíme kompletní grafické podklady včetně obalů, visaček nebo ostatních propagačních materiálů. To vše v těsném kontaktu se zákazníkem, kterého o všem průběžně informujeme a případně s ním konzultujeme detaily. Ty jsou pro nás důležité. Ať už jde o komunikaci s klientem, nebo sebemenší maličkost týkající se samotné zakázky.

Za nejdůležitější prvek celého procesu považujeme nalezení toho správného, zkušeného a spolehlivého dodavatele. Na základě jednotlivých kritérií je potřeba zvolit nejoptimálnější výrobu. Následně můžeme zadat vzorování.

Naší prioritou je také kvalita výroby. Pro její zajištění mimo jiné podnikáme osobní cesty přímo k dodavatelům. V souladu s povahou zakázky probíhá podle potřeby dohled v několika fázích. První je zpravidla s naší účastí při vývoji produktu, druhá pak při prvních vyrobených kusech, a poslední třetí při zakončování a balení. V mezičase je zajištěn dozor v režii místní kolegyně. Během tohoto kontrolního procesu posíláme klientovi zprávy a fotografie, aby byl vždy o všem důležitém informován.

Součástí téhož průběhu je i logistická strategie, jenž souběžně zpracováváme tak, aby se zboží dostalo do rukou zákazníka ve stanovený čas. Podle povahy dodávky vybereme nejvhodnějšího dopravce. Pokud zakázka spěchá, doporučujeme využít rychlejší letecké přepravy. Vzhledem k vysoké částce pronájmu letadla je však výhodnější výrobu naplánovat včas a využít přepravu lodní. Veškeré náležitosti spojené s logistikou a celním odbavením (včetně obstarání náležitých dokumentů), vyřídíme. Samozřejmostí je i zajištění kvality samotné přepravy, způsobu balení i manipulace se zbožím. Jednoduše se postaráme o to, aby finální produkt dorazil v pořádku na předjednané místo, a to vše v komunikaci s příslušným skladem.

Přehled služeb

1. Požadavek od zákazníka
2. Grafické zpracování produktu
3. Hledání správného výrobce
4. Vzorování

Doba vzorování přibližně 3 týdny.

5. Schválení vzorku zákazníkem
6. Výroba pod naším neustálým dohledem

Doba trvání 9 - 10 týdnů v závislosti na typu a složitosti zakázky.

7. Dodání do skladu zákazníka